torsdag 1 oktober 2015

Senfästespressur Videokurs



Bilden försvann när jag städade i Googles album.


Det är en metod mot smärtor i kroppen, i ben, leder och muskler, som leg. läk. Mikael Nordfors har börjat fokusera på efter att själv ha botat sig från smärtor i en höftled (som  annars skulle ha lett till operation).




Han spelar vacker musik också!
Tidigare i år fick jag för mig att jag ville lära mig hur man gör när man lägger ut något på YouTube så jag tog en del av mina fotografier av månen och gjorde ett bildspel av dem. Men det är ju tråkigt att titta på bilder om det är alldeles tyst - det ska vara musik till ett bildspel, men tyvärr så kan jag inte spela något och jag visste inte riktigt hur man gör för att skaffa musik, som inte är belagd med copyright så jag gick i stället till bokhyllan och snokade bland mina gamla kassettband.

Där fann jag ett band med vacker klassisk musik, spelad på synth av Mikael Nordfors, så jag spelade över det till datorn och det verkade fungera.

Så gick jag till facebook och frågade Mikael om jag fick lägga hans musik på mina bilder av månen och det tyckte han var helt OK.

Senare när jag gick in på hans sida så såg jag att han har börjat göra en videokurs för tryckmassage och eftersom jag vet att många har ont i ben och muskler så kan jag ju försöka att sprida hans video litet. Det tycks vara en enkel metod, som vem som helst kan lära sig.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar